Alla barnen...

Idag så har jag o barnen vart hos Kajsa, drack kaffe och dem små lekte.

  
Douglas hitta en rolig leksak, tjoho.

Nu sitter jag här med hårfärg i håret, svider o kliar, men men den som vill vara fin får lida pin.


    Känner mig ur snygg nu.

Vi har även dragit några "alla barnen" skämt med Kevin, vi är så himla roliga.
Kevin tyckte nog bäst om Alla barnen...(minns inte) F*n och, kalle och balle iaf. Jag kan inte återberätta historier, Typ som att - Haha nu ska du få hör en rolig historia jag har hört idag, det var en gång... var det nu va men jävligt rolig var den iaf. Sen så ligger jag dubbelvikt på golvet och skrattar för mig själv.

Kommentarer
Postat av: lina

hahah så typiskt dig=)

2009-08-14 @ 14:33:38
URL: http://liiiwa.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0