Dålig mamma...

...just så sa Kevin till mig innan. Han ville krydda sockerkakan med grillkrydda och jag sa ju då förstås nej.
- Om jag inte får det är du en dålig mamma!
- Tycker du verkligen det Kevin?
- Nej.
Jag är väl då en bra mamma som säger till han att det inte är bra, men iof skulle väl han fått testa.

Nu sitter Johan vid stora datorn o spelar poker. Jag sitter i köket och bloggar och drömmer mig bort. Vad skulle vi göra om han vann några miljoner... Ny byggt hus, en till bil, ny uppsättning med kläder till hela familjen... listan kan bli lång. Men tillbaka till verkligheten.

Jag har oxå provat att spela, free play gick faktiskt riktigt bra, kände mig som om jag skulle kunna försörja hela familjen på det, om det bara skulle vart riktiga pengar. Johan satte in 100 spänn, jag fick spela på riktigt. JAAA Tog 10 minuter så var dem pengarna slut, det var min karriär.

Nä nu ska jag skicka Kevin i säng, han har lekt med lego ½ timma, skönt när han kan sysselsätta sig själv:)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: annalinnea

hahahha :D ...



hur mår alla? saknar er !!!!! :)

2009-08-27 @ 20:41:50

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0