Dumma reklam

Hur kan man somna ifrån något som är så spännande som Sista avsnittet av Prison break??? Jag fattar inte det, Jag var vaken första halvtimmen. Sen när det var reklam, så tänkte jag att jag bara skulle vila ögonen under reklamen, men jag vakna när det var slut. Varför måste det vara reklam, det är juh så tråkigt så man måste ju vila ögonen när det är. Dumma, Dumma, Dumma

Kevin börjar bli förkyld, men jag ringde skolan och kolla om det var ok att gå ändå, man vet juh inte hur det är nu, när det är så mycket ståhej med Svininfluensan. Men han fick gå.
När man har CSN stöd så får man bara vara frånvarande i 100 timmar på ett läsår, efter Turkeit resan har jag förlorat 50, så jag hoppas verkligen på friska barn framöver.



Nu väntar jag på att lille man ska vakna, så vi kan åka å handla lite.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0