Kvälls mys

Klippte Kevin tidigare, försökte först med saxen, men den var så kass så jag fick ta maskinen.




Jag o Kevin busade i soffan, det spårade ut och han blev arg för nåt och kasta mobilen på mig, rakt på munnen, det blev ett stort jack på insidan och blodet forsade. Han skämdes och sa förlåt, men han fick ändå gå in på sitt rum o skämmas. Så nu har jag en svullen underläpp, den här helgen har varit våldsam ifrån mina barn, igår ögat och nu läppen. Snyggt att komma till skolan i morgon gul o blå, Johan är orolig, för det låter som en dålig ursäkt att säga att barnen har "slagit mig".
Nu hoppas jag på att få se filmen Män som hatar kvinnor, men det är fotboll på tv:n, får se om Johan kan tänka sig att se filmen ist.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0