Ont i magen...

När jag lämna Kevin på skolan idag, så säger han att han har ont i magen. Vet att det inte är någon sjuka, men för att slippa diskution där i skolan, så åker jag o lämnar honom hos Janne.Så då försvann det onda i magen, men det får inte bli som en vana för han. Att man bara kan säga att man har ont i magen så får han vara hemma.
 

I skolan idag så har det varit information, de andra kurserna har startat idag. Så i Stora salen har man blivit uppropat en efter en, klassvis. Tur att man slapp att presentera sig inför dessa 60 nya ansikten.

Nu har jag kommit hem efter att hämtat båda barnen, Nu kommer Johan hem, han har med sig Kevins nya tröja som jag beställde ifrån Me&I.
CY

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0