På väg till Hanna

Sent påtänkt idag, bestämde vi oss för att lämna barnen hos mamma och umgås med våra vänner Hanna & Martin, spela buzz. barnen kunde ha vart med, men då skulle vi behöva gå hem kl 7, för Dogge blir hel knasig dan efter han har vart uppe länge, snacka om humörsömn istället för skönhetssömn. På väg till mamma var det en stor o fin regnbåge

Johan o Martin kollar just nu på fotboll, dem har tippat oxå, så när kvällen är slut så kanske man är miljonär, haha. Sen kommer dem och umgås med oss tjejer

Nu beger jag mig, med en flaska vin som vi kan dela på...


Bloggar imorrn... trevlig lördag på er

Kommentarer
Postat av: mamma

min vackra dotter vist är du (falleg)

2009-08-31 @ 19:53:56

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0