sista dan

Nu är det sista dan vi jobbar med Axevalla sommar, orkade inte blogga igår. I fredags stod jag i öltältet och igår kafét, det har varit lugnt där, medelåldern har juh varit 50, så inga fylleslag har det varit. Idag ska vi städa upp allt och bära tillbaka allt vi plockade undan i veckan, Tjohooo! Jag börjar inte förens 11 så det är gött.
2 klasskompisar åker till Cypern i morgon, jag längtar så tills jag o Johan åker till turkiet den 3 oktober

Visst ser det helt underbart ut, han o jag själva en vecka.
Men nu börjar Johan fundera på att ta med Kevin... Men helt ärligt, är det skönt att åka själva denna gång.
Man kan sola i lugn o ro.
Ta en drink mitt på dan om man känner för det.
Båda kan ta en spa behandling samtidigt.
Båda barnen får följa med nästa gång, det blir bra det.

Kommentarer
Postat av: FRIEDA

Ska oxå till Turkiet.Alanya..fast den 30:e sep...vart ska ni??

2009-08-28 @ 15:14:54
URL: http://barahenneslilla.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0