SkolStart

Jag ställde kl på 6, trodde då att jag skulle få lite egen tid, duscha och dricka mitt kaffe i lugn o ro. Men icke, Douglas och Johan vaknade. Så helt plötsligt var vi 3 på min "egen tid".
När jag väckte Kevin trodde jag att han skulle flyga upp, Tjohooo skola idag, men han var lite trött och seg.


Nu när jag gått hemma i 1½ år, så har man inte tänkt så mycket på vad man ska ha på sig på mornarna, men nu så var det lite stressigt. Jag kan juh inte ha på mig skitna mjukis byxor till skolan. Så jag tryckte ner fläsket i ett par jeans, hahaha.
    

Johan åkte o lämna Douglas hos mamma, så nu ska jag göra iordning det sista innan vi far i väg till Skolan.
♥Lycka till Kevin på din första skolDag♥


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0