Söndag

Kvällen igår var rolig, Jag o Hanna spela lite Guitar hero innan Johan o Martin kom, gick väl sådär för mig. Lite svårt att ha koll på alla fingrar

Hanna nöjd... hon kan det dära

Jag försöker mig på, men inser snabbt att det inte är min grej

Lite glad blev jag allt, att Johan kom. PUSS PÅ DIG

jaja, Martin var ju glad att komma hem, ELLER?

Djupt koncentrerade på BUZZ


Sov till 10 i morse, gud så skönt, eller jag vaknade först kl 7, men tvingade mig kvar i sängen. När man kan sova, så vaknar man i ottan iaf.
Cyklade ner till Nockes o fika med Lina, det var riktigt kul att tjata med henne. Får vi snart ta om.
Nu ska barnen hem. Sen ikväll vill jag se Män som hatar kvinnor, den verkar vara riktigt bra.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0