En knasig en...

Det gick bra i skolan idag, allt gick smidigt. Visst så har vi burit massa med stolar, men det gick fortare än vad jag trodde.
När jag kom hem åkte jag å hämta Douglas hos mamma, dem var ute i trädgården när jag kom. Underbart väder!

Spanar in läget                


Det börjar gå fort nu


Att leka med vovven är skoj

Ja just de ja... det ringde en knasig en till mig innan.
Jag svarar alltid med mitt namn, killen på andra linjen undrar vilken Eva. Jag blir misstänksam och tror att det är nån som driver med mig, men jag svarar artigt med både mitt för-och efternamn. Då blir han irriterad eller nåt och undrar vad fan jag gör i hans telefon. Sen klicka han mig. Jag fatta inget. Telefonnr går inte till nån.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0