vad är det som händer...

Hörde precis att det är en till bilolycka som har hänt, där en 17 årig tjej ifrån skara har dött. Ucsh och fy... vet inte vad jag ska skriva... men va händer här i skara.
Men 17 år, hallå. jag tror mycket på ödet, men nu vet jag inte.

Men men vi har haft mini-kräft skiva, bilder kommer i morgon (hittar inte sladden).
Det är ju så fruktansvärt gott med kräftor mmmmuuumms.
Svärmor hade med sig vin som vi "korka" i oss.
Kevin tyckte det var jätte festlig, fast han inte kunde skala ordentligt.
- Det har vart så kul idag, mamma.  ååå gullunge! Blir glad när han uppskattar nåt;)
Nu ska jag kura ner mig i soffan med hunny bunny

Kommentarer
Postat av: mamma

är det någon som vi känner

2009-08-16 @ 09:31:12

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0