4 december

Idag är det min sista praktik dag. Det är med blandade känslor, för bara några dagar sen kändes det helt underbart. Men idag... jag börjar komma närmare eleverna och börjar förstå dem.
När man är 13 år, så har dem fortfarande mycket spring i benen, vill ibland vara större an vad dem verkligen är. Dem är i fullgång och försöker hitta deras identitet, hur ska man va? Hur vill andra att man ska va? Identitetsförvirring!
Men idag kommer det att bli en rolig dag på praktiken, eleverna mot lärarna i tempoboll (fotboll o handboll).
Får se vem som vinner, lärarna tror juh helt klart att dem kommer att vinna över ungarna.

Nu har jag inte tid att sitta här mer.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0