Besök av tomten

Nu är julenafton över, men vilken härlig dag vi hade igår.
Jag fick juh låna mammas digital kamera, men hon glömde sladden till. så jag kan inte visa bilder:/

Morgonen började med att barnen fick öppna var sitt paket, Kevin fick då lufthockey spel, Douglas fick kläder som han skulle ha under dagen.
Hämtade mamma, så hon åt mat med oss. Körde hem henne när Kalle anka började. När jag kom hem var kevin ännu mer spänd, Ooo alla paket, undra om tomten kommer.
Johans föräldrar kom och när Kalle anka var slut, knacka det på dörren. Tomten! Kevin var inte så tuff som jag trodde han skulle vara, krama mitt ben och viskade fram -Hej tomten.
Douglas var mest rädd för han.

Att öppna paketen lät det bara sviss sviss så var det bara papper kvar under granen. Sen var Kevin i sitt rum och lekte med allt. Douglas paket fick jag hjälpa han med.

Fick besök av Johans mormor, moster med familj och Johans kompis Jonas, hans kusin, pappa och farbror kom även.
Så det huset fullt en stund, men väldigt mysigt.

Douglas hade lite svårt att gå och lägga sig, han var väl rädd att alla nya roliga leksaker skulle vara borta dan efter.
Nu när han vakna sprang han och titta om det var kvar och blev väldigt lycklig.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0