Dagen igår.

När jag höll i klassen igår, vad ska jag säga, det gick sisådär. Läxförhöret gick bra, men när jag skulle gå igenom det hade jag t.ex missat ett ord som var preposition. Som eleverna fick lära mig. Svårt att stå framme och försöka lära något, som jag själv inte har sten koll om. Så en tjej sa till mig - Vad söt du är när du står där framme och redovisar. Hahaha.

Efter praktiken så hämtade jag barnen sen ut till mamma och hämtade henne. Hon skulle handla på Netto. Kevin fick tomburkar av henne, som han själv skulle panta och sen få pengarna. Blev 124 kronor. Så han köpte ett lasersvärd och en box med pennor och kritor.




Grabbarna bu i soffan. Kevin försöker titta på julkalendern i fred och öppna själv. Ibland är det inte lätt att ha en lillebror.

Jag avslutade kvällen hos Caroline, massa prat, kopp te och nötter. Super mysigt.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0