Dåld talang

Jag är lite dålig på att uppdatera, jag skyller på att det är mycket nu innan julen:/

Vi har lämnat in kameran iaf, hoppas att vi får en kamera innan jul bara.

Ingen gran än, så det måste vi fixa idag!!!

Johan kom hem efter jobbet igår med 2 tavlor som han har gjort med sina elever, en dåld talang kom fram;)


Douglas sov till 7 idag med, helt underbart. Skulle vara gott med kaffe oxå, men det var slut. Så jag testa café á laut, men det var lite för slisket för mig. Så jag känner mig inte riktigt vaken än.

Kommentarer
Postat av: amma

bilden av Johan var ganska bra vem har gjort den

2009-12-22 @ 09:46:07
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0