Dan före dopparedan

Mitt julgodis igår blev inget bra, vi skulle göra chokladkola. Men det har liksom inte stelnat, vad har jag gjort för fel? Har det inte kokat tillräckligt länge?
Får se om jag testar igen idag, men tiden är knappt. Har massor att fixa idag, sen ikväll ska vi till Martin och Irene och ha uppsittarkväll. Ska bli så mysigt!

Douglas har kommit på att det är skit
kul att leka vid vasken och leka med vatten. Jag har varit snäll och låtit honom göra det, men när det har gått en timme så har jag tyckt att det är bra. För det blir så vått och han blir iskall. Så det har varit ett H**vete att få han där ifrån. Vilket temprament ungen kan få, undra vart han har fått det ifrån?
Han har bara varit vaken i 20 minuter och vad har han gjort? Dragit fram stolen till vasken och skriker -DäDä och pekar på kranen. Men jag är hård mot han nu, låter han icke leka med vatten.

Bild från sept

Jag måste åka till Skövde idag, fixa en julklapp till Kevin (hade tänkt att fixa det på juldagen, men nu ska han juh vara här på julafton) På BR så har dem en mick på stativ, som jag tror att han vill ha, han säger jämt att han ska bli Idol när han blir stor.


Nu när jag vände om huvudet för
att titta på Douglas, då har han klättrat upp på diskbänken och sitter där. Vad ska man göra med klättermusen?

Min kamera som åkte i backen häromdagen, det tar 3-6 veckor innan vi får den, skit skit skit! Men tur att mamma är så snäll och lånar ut hennes digital.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0