Kaffe kaffe...

Varför vaknar Douglas så tidigt när det är helg?
Men när det är skola och dagis, då får jag minsann väcka han.
5.30 idag tyckte han att han var utvilad. Tur att det finns kaffe.

Idag så kommer släkten, sen när denna dag är slut kan jag börja tänka på julen. Det är lite jobbigt/synd måste jag säga att Kevin fyller år 5 dagar innan julafton. Synd för hans del att allt kull händer på en gång, sen får han vänta ett år till. Jobbigt för mig är juh att allt julstök får jag ta hand om efter hans födelsedag.
Men nu är det som det är och man får göra det bästa av situationen.

Snön den ligger fortfarande kvar och det är inte så vanligt när man bor här. Hoppas bara den ligger kvar över julen. Vilken härlig jul det blir då.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0