Kalas kalas kalas

Jag är inte piggelin. Men jag har verkligen inte tid att vara seg, det är juh Kevins stora dag i morgon. Hans 6 års-dag!
Sen så ska han på 2 kalas i kväll, som 2 tjejer i hans klass har. Presenter till dem måste jag fixa, han har barnkalas i morgon. Så där är det saker som jag oxå måste fixa och innan hans kalas ska han på en annans killes kalas i klassen. Kalas kalas kalas... Sen på söndag kommer släktingarna. Så när denna helgen är över kan jag börja tänka på julen.
En annan höjdpunkt som händer i helgen är att syster yster, Sophia och lilla Miranda kommer.


Sitter nu med en liten prutt nisse, ska nog ta och byta blöja.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0