Ledarskap=lek

Varit en seg dag i skolan, jag har så svårt att hålla koncentrationen uppe när vi har en viss lärare. Idag så var det ändå ett intressant ämne Ledarskap- Lek. Men han är jätte go, men han har samma tonläge hela tiden. Så nä-ä, jag ritar en massa figurer i stället. Men ändå så lär jag mig, det som jag tycker är viktigaste.

Åkte med en klasskompis idag, så jag fick vänta ett par minuter ute innan han kom och det räckte vilken kyla. Nu är det vinter:)


Efter skolan så var det dags att hämta Kevin på fritids och handla pepparkaks hus som vi ska bygga imorgon.
Imorgon har jag och Kevin tagit ledigt ifrån skolan, vi ska ha en Mamma-Kevin-dag. passa på medans Douglas är hos mamma. Mys!!!



Nu är det de klassiska plocket man gör var dag...

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0