Leka med döden...

Det var en intressant redovisning i Skövde som Terese och Eva höll i. Dem visade vad dem hade gjort med ungdomarna som kom dit och vi fick deltaga i lite. Ämnet var leka med döden, det var inte enbart film som jag trodde ifrån början, Först fick vi se en snutt på en film som utspelar sig på en fest, där några ville köra iväg och köpa mer öl, som dem då gjorde. 1 kille dog. Sen skulle vi deltaga i ett rollspel, alla fick varsitt rollkort, på den stod det vem man skulle vara och vart det utspela sig. Jag fick först på festen, då jag var den som hatade alkohol, för det förstörde kroppen. På samma fest var Martin som ville köra iväg, det var bara att improvicera. Sen gjorde vi heta stolen, även kallad fruktsallad. Kika här


Efter det var det lunch för mig, My, Terese och Eva på Elins...
Åke till rusta och hitta lite klappar till barnen.

Sen så har jag inte gjort så mycket, åkte till Kevins pappa och lämna lite saker till Kevin. Kevin var så glad att jag kom, så han kunde visa upp sitt rum där:)

Nu är det slapp tid framför TV:n.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0