Luciatåget

Det var kul att komma tillbaka till skolan idag, roligast var att höra hur alla hade det under sina praktikveckor.
Först så fick vi göra iordning våra rapporter, sen så började de muntliga redovisningarna. Jag skrev upp mig på onsdag, så jag hinner klart med rapporten och förberedelserna till det muntliga.

Fick åka iväg tidigare så jag skulle hinna med att gå med Kevin till tandläkaren.
Han var jätte duktig hos tandisen, men han fixade inte att bita ihop röntgen kortet. Så efter han hade fått kvälningar 4 gånger sa jag ifrån. Tyckte det var onödigt att försöka mer när det inte gick dem första 4 gångerna, efter lite protester ifrån tandläkaren så gav hon upp.

Det var ett vacker Lucia tåg jag var på. Det är så fint när barnen sjunger jul sånger.

Men jag såg inte Kevin...
Tittade runt och såg att nissarna hade gömt sig.

Men vart är då Kevin..?







Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0