Luskam

Det har varit en seg dag i skolan idag men intressant. Roligt att höra om de andras praktik, men det som var segt var att sitta från 8,30 till 16 och lyssna, självklart var det bensträckare och lunch. När jag tittade ut strax innan klockan 4, fick jag en chock... det var mörkt.
Kevin hade följt med Saga hem efter skolan, så Hanna hade skickat ett mess, där det stod att alla barnen skulle luskamma sig, så om jag kunde köpa en luskam innan jag hämta Kevin. Usch och fy. Det går löss på förskolan.
Hanna var så söt och bjöd på mat, sen var det full fart och hämta Douglas hos mamma.


Nu är jag inne på min andra kopp kaffe sen jag kom hem, jag har juh rapoorten att göra färdigt. Har även tidsbrist på den, vill gärna vara klar till 9, då min favvo serie börjar på 5:an.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0