Minus 18

Kors i taket, Douglas sov till klockan 7 idag. Det gillar vi!
Minus 18 grader nu på morgonen, det är kallt det.
Om det fortsätter så här så blir det en vit jul, det var länge sen det var det.

Idag måste vi oxå fixa julgran
, undra om det finns några fina kvar?


Julklapparna är fixade, jag och Johan ska inte ge varandra och det känns väldigt skönt. Eller förresten, jag ska få en osthyvel, för min är trasig. Johan ska få en tandborste, för han har en förmåga att slita ut dem.
Man är juh inte speciellt rik, när man är studerande.

Kevin är hemma ifrån skolan idag
, kan va skönt att ha honom hemma lite innan jul. Han ska vara med sin pappa under julen. Han åker den 23 och kommer hem den 25.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0