Seg...

Jag slumra till i soffan i 45 minuter, men är fortfarande seg. Va é detta?
Vill juh vara social med Johan, som åker i väg och jobbar extra efter sitt ordinarie jobb i morgon och kommer inte hem förrens lördag kväll. Men jag piggnar nog till här vid datorn;)
Tänk... det är redan fredag i morgon och idag är det 2 veckor till julafton. Det är sjukt vad tiden går.


Douglas behövde ett bad tidigare, se vad skitig han är...

Tvätta huvudet, kan själv!

Tvätta munnen

Och sen den oskyldiga blicken... Vadå?

Kommentarer
Postat av: pernilla

vilka otroligt fina ögon er kille har!!

skickar medsympati om dina vänner mina grannar, finner inga ord. oerhörd sorg i mig! önskar dem inget annat än lycka. hoppas dem växer sig starkare!

//pernilla

2009-12-14 @ 14:38:45
URL: http://purestrength.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0