sms

Förkylningen släpper inte, vad jobbigt det är. Matt i kroppen, täppt i näsan och irriterad i halsen.
Sista dan i morgon, men känner jag mig så här så vet jag inte om jag har lust att gå, inte kul för de andra och lyssna på mitt snörvel och hostande. Men ändå så skulle det va kul att träffa klassen innan jullovet. En god natts sömn kanske hjälper.
Var inne på Josses blogg och hon tipsade om en rolig sida. Sms som har kommit till helt fel person. http://www.felsms.com/

Till: Mamma
Sms: Hej älskling! Fy fan vilken dag men nu är jag på väg hem så lägg dig i sängen och blöt upp dig. Kåt som en jävla kanin nu!! :)
Svar: Men Magnus! Är det så du skriver till Emma?! Men sådan far sådan son! antar jag.

Förklaring: Råkade skicka till mor istället för min sambo.

Till: Mamma
Sms: Om du kommer över nu så hinner vi ha sex innan mamma kommer hem
Svar: Jag kommer om 5 min

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän och inte till mamma.

/Stina

Till: Min chef
Sms: Hej Snygging! Är det ok om jag sover hos dig på lördag? kramkram
Svar: Nej nej

Förklaring: Skulle messa min kompis jag skulle sova hos - gick till chefen som jag hånglat med på kickoffen...Jag svarade ?? på hans sms eftersom jag inte fattade varför jag fick ett sms från honom där det bara stod nej nej...Gud va roligt alla på jobbet hade åt detta!

/Blonidinen

Till: Chefen
Sms: Ja ska fan sluta på jobbet:P Min boss tror hon kan bestämma över mig hela tiden. Ja hatar att ta order från tjejer man kan ju inte ens ta dom på allvar
Svar: Du behöver inte sluta du får sparken. Lämna in din skjorta o din keps imorgon.

Förklaring: Ja skulle skicka de till min kompis Hoffa på skämt men de blev lite fel. ja förskte förklara de för min chef dagen efter men ja fick ändå inte tilbaka jobbet:/

/Anks

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0