svensk hjälte

Vakna precis och när jag tittade ut, så är det snö på backen och det snöar. Tjohoo, va mysigt. Den här dagen så är det bara jag och Kevin.

Såg ni svenska hjältar igår?
Det var en tjej som hade blivit mobbad i många år. Hon startade då en insamling till Friends och blev svensk hjälte.
Det värmde gott i mitt hjärta.
Det är 50000 barn som känner sig mobbade, det är en oacceptabel siffra.

Ikväll är det lucia firande för Douglas, det är så mysigt att titta på ens små kottar när de har uppträdande.

Kommentarer
Postat av: amma

ja jag tycker att man inte ska mobba, det är så solklart, man ska behandla andra som man vill att andra ska behandla en själv. men jag tycker att det saknads i det samhälle som vi har nu det är RESPEKT FÖR ANDRA OCH FÖRÄLDRAR ANSVARET ÄR HOS ÄR.

2009-12-15 @ 11:55:32
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0