Torsdag 17 December

Godmorgon!
Det känns i min kropp att jag spela bandy igår kan jag säga, jag har träningsvärk.

Det var inte otippat heller att jag
skulle somna i soffan igår, jag somna hårt oxå. För jag vakna av en melodi/låt som jag kände igen och Johan kommer med min mobil och säger att det ringer. Jag trodde inte först på han men när jag vakna till så inser jag det. Det var brorsan som ville ha lite adresser. Det är jobbigt när man vaknar så, man fattar inte så mycket då.

Är fortfarande täppt, irriterad i halsen. Men idag blir det en slapp dag i skolan, vi ska spela lite spel med klassen och fika.

Nu ska jag ta och fixa mig lite.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Viist är det skönt med lite träningsvärk, då har man gjort under för sin kropp =)..

lillfia mår bättre men är så otroligt gnällig helt sjukt, lill killen har klarat sig än så länge, vil inte ta ut segern i förskott!! men tack för tanken!

2009-12-17 @ 09:49:32
Postat av: amma

vilken underbar bild av ammas älskling jag saknar honom

2009-12-17 @ 18:33:04
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0