Vinterland

Vi vann innebandyn:) Vad duktiga vi var, sikken tävlingsinstinkt jag fick. Hahaha

Tog en promenad till fritids/dagis, det är så underbart när det är vitt på backen. Det blir så mycket ljusare då.


Kevin var ute när jag kom, barnen stod i kö efter att få en pulka. Alla barnen var så glada. Tänk va snö kan göra.
På väg till dagis så ville Kevin självklart göra en ängel, kände själv för att göra en. Men kände att jag inte hade rätt kläder, så det får bli en annan gång.


Douglas hade inte varit ute nåt på dagis för tomten hade varit på besök. Så han fick traska lite själv i snön innan jag satte honom i vagnen. Det måste vara en chock för barn som aldrig tidigare har sett snö?!


Nu ska jag röja lite här hemma, men jag känner inte för det. Skulle bara vilja gå och lägga mig i ett par timmar.
Men men, det blir inget med det.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0