Alarmet

Vakna 5,30, utav mig själv. Insåg att jag hade glömt att sätta på alarmet igår kväll. Kröp ihop i världens bästa famn och kände att jag ville ligga där resten av dagen.
Men gick upp och sätte på kaffe, leta efter en varm tröja. För burr vad kallt det är här inne.

Ny dag, nya utmaningar! Alltid lika spännande att se vad dagen har att erbjuda när man praktiserar i en högstadieklass.

Kevin har sovit bra i natt, dem sa att det kunde värka i armen på natten, men han ligger fortfarande i soffan. I samma position som igår kväll, hahaha.

Nu har jag inte tid att sitta här, ska göra mig iordning innan jag och Kevin "bajkar" iväg till skolan.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0