Biverkningar

God morgon, it's FRIDAY!

Jag lider inte av sprutan, jag är bara öm om jag tar på armen. Men Johan har en stor kula som är varm. Vad olika det kan va hur man reagerar. Läste tidningen igår på sällsynta biverkningar av sprutan, andnöd, kräkningar, stroke och ett dödsfall.

Tror ni att det kommer någon snö i helgen?
Jag hoppas det, tänk vad härligt att stå och titta på tomte paraden om det är snö ist som det har varit dem senaste åren. Regn och rusk!

Nu ska jag kika runt på några bloggar innan jag gör mig iordning för dagens utmaningar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja lite snö hade ju inte varit helt fel ; )



Trevlig helg!

2009-11-27 @ 09:18:31
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Christina

Ett dödsfall? Läste i tidningen på jobbet i morse att det är 12 fall som ska granskas som kan ha berott på vaccinationen... Alla i riskgrupp då. Otäckt allt det där, känns ibland som att välja mellan pest eller kolera. =(



Hoppas vi ses vid tomteparaden=)

2009-11-27 @ 10:30:40

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0