Chokladsås, ska det va!

Jag tillagade rostbiffen i lergrytan, med champinioner, vitlök och örter. Det blev riktigt bra.
Efter maten så gick vi ut och lekte med Douglas i trädgården.

Gjorde iordning marängsviss och märker ett stort misstag

Jag hade köpt den till vänster på Ica stor market innan det stängdes igen i söndags.
Märker efter att jag hade serverat Douglas att det smaka lakrits. Blääää!
Marängsviss utan chokladsås går inte, så det var bara att åka till Willys och handla rätt,
så om det är någon som vill ha lakritssås, så skänker jag den;)

Nu vet jag inte vad som händer, Dansbandskampen ikväll kanske.
Eller om jag ska ge Johan sin farsdags present idag ist, så blir jag oxå road;)
Eller om jag ska ta en promenad och vara hurtig, ghaa! Jag vill göra nåt.
Eller vika tvätt, NOT!

Ha en trevlig lördag allesams!

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0