Dagen i bilder

Idag så har det inte hänt så mycket.
Klättermusen har varit i farten:
Först sitter han lungt i stolen, lugnet före stormen;)


Börjar klia i benen, att sitta still är juh inte hans starka sida




Och så blir man såå arg när man lyfter ner han

Visst e han söt när han är arg!

Eller stoppa saker i munnen är juh oxå en favorit




Jag o Johan passa på att spela lite kort efter maten, tog fram lek-lådan till Douglas och trot eller ej, men han satt faktiskt still då.


Så vi spela Chicago, som vi har gjort X antal gånger förut, men med min tur så har jag bara vunnit 3 gånger över han.
Men skam den som ger sig, spela 2 gånger idag och lika mycket stryk fick jag som vanligt:)

Ser han inte lite väl självsäker ut den här mannen?
Vänta du bara Johan, jag ska allt klå dig 1000 gånger om innan vi blir 65.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0