matte

Igår hann jag inte någon bloggning igår.
Lilla My var hemma hos mig på lite fika, kul att träffa henne igen. När man är van att träffa varandra varje dag i skolan och nu ska vi ha praktik.

Jag och Hanna var på smyckesparty hos Irene,  mycket fina smycken. Men jag är juh inte i behov av nya smycken, men en halskedja i guld unnade jag mig;)

Hanna följde med hem, där grabbarna satt och spela PES såklart. Klädde ut Kevin till ett mördande spöke (som han kallade det för)

Sen var det bara att gå ut och busa.

Hanna och Martin var kvar på kvällen, vi satt och spela Buzz och hade trevligt:)
Tack för det!

Nu sitter jag med Kevin som tränar på matte.


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Duktiga killen... Han ska bli så duktig på matte, lille Kevin. :-)

2009-11-03 @ 15:58:25

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0