2 November

Gick upp klockan 6 idag och trodde att jag hade gott om tid. Men icke, var stress ändå att få iväg Kevin till fritids.
Han ska bara och bara och trotsa emot.
Johan var hemma med Douglas som egentligen skulle vara hos mamma. Men Johan var tvungen att fixa tid för Douglas på VC, pga hans ögoninflammation. Det visa sig att han hade öroninflammation oxå. Så både ögon salva och pecelin fick dem med sig hem.

Min första dag på Djäkne var bra. satt mest och kände av stämningen i klassen. Man blir riktigt trött när man får nya intryck, fick även vara med på APT.

Sluta halv 5, cykla hem i det underbara höst rusket. Laga mat och plocka lite. Så nu när jag satte mig vid datorn, så kommer tröttheten.

Hade tänkt att jag skulle titta på den nya serien om Ullared ikväll som går klockan 20,00 på 5:an.


Är lite sugen på att åka dit och shoppa lite julklappar, eller vad tycker du Johan?
Men ta en helg i falkenberg vore inte fel, så skulle faktiskt jag kunna åka dit utan barn och så slipper Johan att åka dit. GREAT!

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0