feber

Douglas har 40 graders feber, vi köpte alvedon till han på Willys innan, men han vägrar juh att dricka det. Inga suppar hemma. Men hanna har, vilken ängel. Johan är på väg dit nu:)
Eller så kanske den här mannen har lust att sjunga för Douglas.

Känner mig inte heller så kry, hoppas att det släpper tills i morgon. Jag kan inte med att vara från praktiken, att det alltid ska vara så jobbigt att vara sjuk när man ska iväg att jobba. Just det dära telefon samtalet, -Jag är sjuk, eller - hemma och vabbar idag.

Sov så gott!

Eller som mamma och pappa sa till mig när jag var liten:
Natti natti,
pussi katti.
Sov så gott åstin (älskling) min.

Godnatt

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0