Händelserik vecka

Hem ljuva hem, säger jag bara.
Sicken ljudnivå det har vart idag, ungar i 13-års åldern kan verkligen hålla igång;)

Kevin fick juh sprutan i skolan idag och han klara det galant, hans pappa var med honom. Så nu är en av fyra gjorda.

Jag har en händelse rik vecka framför mig på praktiken:

Onsdag ska jag följa med på teater på Katedral, handlar om hederrelaterat våld

Torsdag är det föreläsning om barn(?)

Fredag kommer Karolina Klyft, hon ska prata om kamratskap.

Nu ska jag decka framför tv:n med Kevin.
Douglas är hos mamma tills i morgon, jag är lite fjantig med att jag tycker han är för liten att gå 5 dagar på dagis.
Och det blir lite stressigt att köra ut han 2 mornar på raken till mammma (1 mil)

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0