Kevin ska på sin första hockey match

Jag är inte lika trött idag, som jag har varit tidigare i veckan efter praktiken. Det är tack vare ungdomarna, det har varit lite tystare under lektionerna än det brukar att vara.


Kevin kommer ha fullt upp i helgen, vet inte hur han ska orka med...
Johan fråga om han hade lust att följa med till Malmö i morgon och kolla när Leksand spelar och självklart ville han följa med dem store grabbarna. Herregud ända till Malmö (8 timmar, fram o tillbaka) för att se en match på 2 timmar. Sen kommer dem hem på natten, upp tidigt på lördagen, tåget går 7,30 ifrån skövde.
Men så här glad blev han iaf:



Nu ska jag busa lite klätter musen Douglas


Hörs senare

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0