Lördags mys

Godmorgon!

Det var en trevlig kväll igår
, god mat och kortspel. Men jag blev så jäkla trött, kändes lite otrevlig när jag inte kunde stoppa mina jäspningar och mina ögon gick i kors. Men så kan det va när det är fredags kväll;)
Sen så bara på en halv timme så blev jag täppt i näsan och kände mig allment krasslig, biverkning av sprutan?

Kevin ringde mig i går ifrån Fagersta och sa att han ville gå med hans pappa på tomteparaden ist. Jaha, vad ska man säga, jag kan juh inte vara ego och säga. - Nä du ska gå med oss, för jag tycker det är mysigare om hela familjen går.

Men idag, så ska här advents pyntas och kanske baka pepparkakor med skrutten eller om jag väntar till Kevin är med.

Skönt är det iaf att det är lördag, ingen måsten att man ska iväg till jobb/praktik.
Kan gå hemma hela dan med mjukisbyxor och bara va.



Kommentarer
Postat av: lina

vi ska oxå pynta o baka pepparkakor idag=)



ha de så mysigt kram

2009-11-28 @ 09:35:34
URL: http://liiiwa.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0