Monster

Igår blev det full fart på grabbarna, när Kevin kom hem. Även fast det skiljer nästan 5 år på dem, så lekte de och hade roligt.






Dem lekte att jag var ett moster och under boet var deras hem.

Kevin visa oxå att han hade lärt sig att skriva, bokstavera efter ljudandet.
Här skulle han skriva socker, nästan rätt.


Nu ska jag snart iväg till min praktikplats, Djäkne.

Börjar bli lite nervös, för det verkar som om det är en hel del i min klass som har börjat med sin praktikrapport.
Det är en hel del att skriva, sen ska vi redovisa i 30-45 minuter.
Shit, det är en lång stund att stå där framme och berätta hur praktiken på en högstadieskola är.

Nu ska jag platta mitt hår, sen väcka bröderna bus.

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj vilken duktig kille =)

2009-11-09 @ 09:44:12
URL: http://petitfashion.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0