Ny väska

Fick en snygg handväska av min svärmor igår, som hon har köpt i GBG

Snygg va?

Idag ska jag på föreläsning som handlar om detta:
Man måste inte älska sig själv! Om ungdomars kamp för identitet och självkänsla. Vad är psykisk ohälsa? Vad är ett allmänt illabefinnande? Hur bör vuxna förhålla sig till ungdomar och prata med dem?
Så jag slutar 5 idag.
Sen ska jag med ungdomarna på teater som handlar om hedersrelaterat våld. Ett intressant och känsloladdat ämne.

Nu ska fixa iordning frukost och väcka mina prinsar, lillen ska till dagis idag. Det var ett tag sen han var där, så det blir kul för han.

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Hej vännen!

Jättesnygg väska! : ) Vad gulligt av henne!

Jag har slut på pengar på mobilen, så jag kan inte ringa dig. Kan du ringa mig när du ser detta?



Puss

2009-11-11 @ 18:49:37
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0