Ont

Det är inte mycket med mig idag. Det känns som jag har världens blåmärke på armen. Sen så har jag så j'kla ont i knät. För igår när jag skulle in på VC så halka jag, jag slira på klacken på mina förbannade stövlar. Så jag hamna på knät, måste ha sett väldigt roligt ut, för tanten som såg. - Ojojoj, hur gick det? Hård som man är, så var jag uppe lika fort igen. - Äää det var inget! Hahaha
Så imorse efter jag hade gett Douglas välling och skulle krypa ner i sängen, så stötte jag knät i. Satans vad ont det gjorde, så Johan vakna till och undrade hur det stod till.
Hoppas bara jag kan cykla.

Torsdag idag då, veckorna går så fort. Svårt att tro att det är tomteparaden på söndag. Tycker inte det var länge sen jag ställde ner jul sakerna i källaren. Men på lördag ska här advents pyntas och städas.


Skulle gärna vilja ha lite snö oxå, ingen snö, ingen jul känsla.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Så där har du alltid varit! "Kan själv!" ;)

2009-11-26 @ 08:33:16

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0