Pinsamt

Jaha då har det städats lite, tog tag i en sån där ångest grej.

Hatthyllan, Vi har en tedens att bara trycka in grejer/kläder in under i hörnet osv
Och nu till det pinsamma (jag ville egentligen inte lägga ut det men jag bjuder på det), så här såg det ut NÄR JAG REV UT ALLT SOM VAR INTRYCKT OCH HÄNGDE DÄR:

Pinsamt, jag vet!

Douglas ville juh självklart hjälpa till.

Och nu till det andra pinsamma, jag blev lite trött på Douglas att han rev i allt när jag städade.
Så jag röt till lite, -Hör du inte? ( han är 1½, självklart fattar han inte, men jag blev frustrerad).
Då knackar det på dörren, svärmor står där. Och gav mig en undrande blick. Men tur var så förstod hon att man kan bli lite trött ibland på de små söta ibland;)

Här är resultatet:

Fint va?

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0