"Röta"

Igår så spela vi juh kort (j*vla skit spel), 1 av 4 vann jag, jag har verkligen inte tur i spel. Har man inte tur i spel så har man juh tur i kärlek säger man och det stämmer iaf. Sista gången vi spela, så hände det som är väldigt ovanligt.
Först fick Johan 4-tal, sen så får han straigt flusch. Vilken röta.


Så han var väldigt mallig.

Johan ska jobba hela helgen, han går på passet 9.30 idag och slutar 6 måndag morgon. Sen ska han iväg till sitt ordinarie jobb. Det blir goa pengar till jul, tur är juh det, för jag får inga pengar ifrån CSN i December.

Ikväll kommer min kompis My hit, vi ska äta och dricka lite gott. Mys!


Min morgon pigga klättermus

Ha en go lördag!

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0