Skit affär

I dag har det varit en slappar dag. Slöat i sängen och läst tidningar:)

Irenes Jonas var här en stund, vi skulle vara barnvakt eller rättare sagt datorn blev hans barnvakt


Sen for jag iväg till Kevins skola, på utvecklings samtal. Han sköter sig bra i skolan och är en bra kompis.
Min store "bebis".

Haha, vill prova att vara Douglas för en stund.

Kevin är juh hos sin pappa dessa dagar, så jag fick en bamse kram när han såg mig i skolan.

Sen skulle jag handla för mamma på Netto.

Blev så j*vla arg där, för det första fick jag åka 3 varv runt stan för att få parkering, sen fick jag inte växla för att jag behövde vagn. Hon skulle ha tunga saker, så jag fick bara handla en liten del. Gud så arg jag blev och som förklaring fick jag att det var så många som ville växla när dem hade fullt upp. Shit säger jag bara.
Men nu har Douglas kommit hem och han får mitt humör mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Irene - mamma till 2

Så fina dem e :-)

Tack så mycket för hjälpen med Jonas idag, han hade helt klart roligare hos er än vad han skulle ha haft där vi var... Så snälla ni e.. :-)



O det e faktiskt lite komiskt att grabbarna har likadana tröjor på sig :-)

Haha, meandi :-)



Stor kraam till er..

2009-11-05 @ 21:57:05
URL: http://ieen.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0