Snö på bilarna

God morgon gott folk.
Vakna med så jäkla ont i magen. Men det är som det är en gång varje månad. Så det var bara att ta en ipren och bita ihop.

Nu är det inte långt kvar tills jag och Kevin åker till Stockholm och myser med min syster dotter.
Lördag morgon åker vi.
Men Kevin är lite nervös att han ska må illa i tåget, för han har börjat att bli lite åksjuk det sista.
Men jag lugnar honom med att det är lugnare att åka tåg, hoppas det stämmer.

Nu på morgonen så
kommer min lärare Susanne till min praktik, ska kolla hur det går för mig.
Ska bli kul att träffa henne igen, tycker att hon är en toppen lärare.

Nu när jag tittar ut ser jag att det är lite snö på bilarna, kul då att cykla. Det är säkert skit kallt.
Får se vad bossen till bilen säger. Om jag kanske kan ta den.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jess (aka loppys)

Hej vilken härlig blogg du har :) mysiga bilder

Kommer in flera ggr :)

Jess

2009-11-12 @ 16:10:49
URL: http://loppys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0