Soffpotatis


Så här ser det ut nu... Kevin ville somna i soffan, för han hade ont i armen efter sprutan.
Jag förstår inte, oftast så är det protester ifrån honom att ligga i sin säng. Nu hade han en bra anledning, men annars brukar det låta. - Ååå det är så orättvist att jag ska ligga själv...

Jag och Johan har precis avnjutit en kebabsallad/kebabtallrik, det kurra bra i min mage. Har inte orkat att laga mat idag och mannagryns gröten som jag åt vid 6, mätta inte speciellt länge.

Har även hunnit med en kaffe hos Hanna, men nu är det Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Irene - mamma till 2

Hahaha, söt han e... Men han har ju lite rätt i det han säger hahaha..

E allt lite orättvist att han ska behöva sova själv när ni andra 3 ligger i samma rum :-)

Kraaam

2009-11-09 @ 22:51:19
URL: http://ieen.blogg.se/
Postat av: Tessan (carpediem74 på fl)

Tack va gulligt av dig! söta barn ni har! Välkommen åter å ha en fortsatt najs kväll!

2009-11-09 @ 22:55:43
URL: http://tessilooo.blogspot.com

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0