Spruta

Godmorgon!
Jag har ont i min hals, ajaj. Så jag blir hemma idag med, så blir jag riktigt kry tills på måndag.

Kors i taket, Douglas sover fortfarande, klockan är nu 7,50


Gud så bra Johan Falk var igår, de fredslösa!
Jag tog bilen till Munken och köpte mig godis, men som alltid när man tänker hemma hur godis sugen man är. Så ser inget så lockande ut när man väl är framför godiset och ska välja. Men en liten påse fick jag allt ihop.

Ska ringa BVC nu, kolla om Douglas kan få vaccin. Har hört att dem inte ger barn under 3 år.
Kevin ska få på måndag i skolan och vi ska oxå ta, nu är det bestämt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Läste precis i tidningen att de omförhandlar om vaccinet och att de vill ge barn från 6 månader ½ dos vaccin 2 ggr! jag vill absolut att båda mina barn ska få vaccinet!

2009-11-06 @ 09:10:17
URL: http://mammanmias.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0