Tillgång till datorn

Dagen har varit bra, har inte haft tillgång till datorn förens nu. Så fort jag har öppnat datorn så har Douglas varit där på 3 sekunder.
Undrar om man får ha nåt ifred när man har barn. Allt man stoppar i munnen ska de ha, tar man fram en tidning så ska de riva i den, ska man sätta sig på toa, så är de där utanför och skriker. Ja-a ni föräldrar som läser förstår nog vad jag menar.
Så här ska det se ut, då är det lugnt!


I morgon, ska jag jobba lite extra på särskolan. Aldrig varit där förut, så det blir spännande. Tur att jag har Johan nära till hands;)

Funderar på om jag ska ta ett snabb röj, vi får gäster i morgon. Johans kusin med familj.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0