Tisdag den 17 November

God morgon gott folk.
Lika seg denna morgon att gå upp, jag som annars inte har några problem att gå upp när klockan ringer.

Kevin vakna i natt, visst så hade han hosta.
Men han acceptera inte att jag sa att han skulle försöka somna om i sin säng, det är inte ofta han sover hela natten i sin säng. Han fyller snart 6 år, jag tycker att han borde lära sig snart att sova där. Jag erbjöd oxå att han fick sova på soffan, varken jag eller Johan sover speciellt bra när han ligger inne hos oss. Konstigt nog så tar han upp hela sängen och vi har svårt att sova.
Men det passa inte heller, han skulle sitta på kökstolen hela natten sa han. Hahaha.
Till slut sa jag att han fick krypa ner i våran säng, men då valde han soffan ist. Krångelpelle.


(gammalt kort på soffpotatisen)


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0