dagen som har varit

Dagen i dag har varit en riktig slappar dag. Var ute med Douglas vid två tillfällen, trotsade regnet.

När lillen vilade i förmiddags så passa jag o Johan på att titta på Johan Falk. Gillar dem filmerna starkt, väntar med spänning till 5 o 6:an kommer ut.


Douglas vaknade till under förmiddags vilan, men somna snabbt om i pappas trygga famn. Sov sammanlagt 2½ timma.


Försökte lära Douglas att måla med färg, men han tyckte det var mer intressant att suga på penseln.


Att gå upp ur badet eller behöva gå in efter man varit ute är bland det tråkigaste som finns.

Men mat får en alltid på bättre humör


Kevin kom hem kl 5, så jag har spelat lite PS med honom, men sen blev Johan avundsjuk och ville ha tillbaka sin älskade leksak;)

I morgon är det praktik, denna vecka ska jag vara på Tellus, det ska bli intressant och se va ungdomarna har för sig.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jisses vilken gullig bild på Johan och Douglas!!

2009-10-27 @ 22:09:05
Postat av: Eva

Mmm dem e för söta när de ligger o sover.

2009-10-28 @ 07:20:47
URL: http://regeenas.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0